aynuruygar canım ben doğduğumda ebe beni çekerken benimde köprücük kemiğim kırılmış. Doktora gitmişler kendi çocuğumda olsa bir şey yapmm kendi kendine kaynasın demiş o zaman annemde çok ağlamış. Allaha şükür şuan hiç bir sıkıntısı yok. İçini ferah tut.