Arkadaşlar merhaba bebegim 42 günlük dogumda köprucuk kemigi kırılmış biz 1 aylikken farkettik ortapediye gittik orda öğrendik kemik kaynamis iyileşmiş bile dedi dr çok üzgünüm yıkıldım resmen haberimiz yoktu olsa dikkatli davranırdık Ama bir sorun var bebeğim sağ kolunu kullanamıyor ellerini hareket ettiriyor tutmasi kuvvetide güzel yana doğru açıyor hafif ama kolunu yukarı bükük yüzüne ağzına goturemiyor fizik tedavi bakacak 11 şubatta ama içim içimi yiyor çok kotuyum gerçekten günlerdir uyumuyroum bebegim oyle aglamasi falanda yok başına gelen yada böyle bisey duyan varmi kolunu kaldiraramasi normal mi çok üzülüyorum gerçekten 😣