Ccyyln uykusuzanne__ niye dondurucuya koyuyorsunuz acaba merak ettim kusura bakmayın. Benim annem kendi salçasını kendi yapar. Bana da o yapıyor. Hiç dondurucuya koymadık. Kovalarda kalıyor 2 3 yıl duruyor. Ne küflenme ne sulanma olmuyor
HeeSenCokBiliyon uykusuzanne__ ben koyuyorum ama poşete değil cam kavanozda muhafaza ediyorum dopdolu olmayacak şekilde. Her yemeğe de az az atıyorum eşim de acı diye istemiyor ama fark etmiyor bile adam az az attığım için 😂 😂
biroglanannesii1 uykusuzanne__ domates salçası fazla olsun biraz yani mesela 2 kavanoz domates salcasina 1 kavanoz biber salçası gibi