uykusuzanne__ Evet ben marketten aldım ama eşim yemeklere koydurmuyor çünkü sevmiyormuş 😜bende kötü olmasın diye acaba poşetlere koyup dondurucuya koysam olur mu hiç böyle yapan oldumu acaba
mavilimsi uykusuzanne__ bende yazın hem biber hem de domates salcası 3-4 kilo alıp derin dondurucuya atıyorum hiç bir şey olmuyor
guldenurcinar uykusuzanne__ benim eşimde yemeklerde çok seçicidir ve domates salçası (3200 gr) acılı biber salçası (1600gr) ikisini karıştırıyorum tekrar geri dolduruyorum. Eğer ki salçayı kavururken yanınızda değilse anlamıyorlar 😁
mamabear_ uykusuzanne__ annem öyle yapıyor bir şey olmuyor gayet yemekleri de lezzetli deneyebilirsinzi
mavilimsi uykusuzanne__ hayır hiç sulandıgını görmedim. Hatta biber salcası hakiki güzel bir salcaysa dondurucuya koyduğunda kabın içinde bile donmuyor.
biroglanannesii1 uykusuzanne__ domates salçası fazla olsun biraz yani mesela 2 kavanoz domates salcasina 1 kavanoz biber salçası gibi
Duyulurum uykusuzanne__ biz el yapımı olarak alıyoruz salçaları. Domatesi kavanozlarda saklıyoruz ama biberi dondurucuya koyun demişti aldığımız yer. Ben de kıyma paketler gibi poşetlere koyup düzledim ve elimle izler yaptım. Gerektiği zaman alıp küçük bir kavanoza koyuyorum.
1Nisa1merve uykusuzanne__ salça işine karışan erkekte mi varmış benm eşimde her yemek işine karışır da .dondurma kabına salça koyup koyulabilir salça .yada ikisini karıştırın .nasıl anlayacakki. Eskiden ördegimiz vardı babam istemezdi yumurtasini yemek ama annem normal yumurtayla karıştırıp yedirirdi anlamazdi . aklma geldi şimdi 🤣🤣🤣
uykusuzanne__ 1Nisa1merve evet bende çok severim ekmeğimin içine sürüp yerim yumurtayla yerim harika oluyor
Gzdzeynep uykusuzanne__ ben buzdolabı poşetlerine incecik tabaka halinde koyup öyle buzluğa atıyorum. Kullancağım zaman kırıp alıyorum salçayı aşırı pratik oluyor ve asla salça da bozulmuyor.