Merhaba yazinlanlari tek tek okudum ve hepsini yasadim sakin ama cok igrastiran gunduz tekte uyuyup gece uykusunda krizler gecirten dalamayan aksam 8 den 12 ye kadar habire gidip salladigom kzimdan artik gina gelmisti. Artik pes edip aksam uykusuna gecirdigimde 1 saat sonra uyandiginda alip 12 ye kadar bekliyorum 12 se uyuyp sabah 9:30 da kalkiyor ve gece 1 kere mama icin uyaniyor. Evet cok gec bi saat ama artik 7 aydir aksam 8den gece yarilarina kadar salliyordum daldirmak için. Bi sure saldim… en azindan kesintisiz uyuyor ve bende aksamlari ve geceleri habire uyanip ayagimda sallamıyorum kabulleniyorum uykuyu sevmedigini