nurbahar33 canım kızım 7 ay 14 günlük. İnan bana bir gün düzene sokamadık. Perişanız yani. Ama inat ettim dün o döngüyü kırmak için. Belki de 1 saat anca uyudum dün. Bu gün daha uyumadım bile. Gündüzleri en fazla 3 uyku yaptırmaya çalış. 1 saat olsun en fazla o 3 uyku yani toplam 3-3.5 saati geçmemeye çalış. Akşam da son uykusunu 18.30 dan önce yaptır. Yani gündüz uykusundan bahsediyorum. Sonrası duş oynama oyalama yakında ek gıdayla tadım yaparsın derken bu saati 20.00-21.00 e çek ve direkt uyut. Sessiz karanlık odada. Uyandıkça konuşmadan göz teması fazla kurmadan ama sevgini varlığını hissettirecek şekilde ihtiyacını gider uyut. Mesela bez kontrol et. Emiyorsa emzir mamaysa biberonla devam et. İhtiyacını karşıla ve sabah 7-8 e kadar bu döngü ilerleyecek inan. Doktor dedi ki çocuk uyumuyorsa; uyuduğu oda çok sıcak, havasız, soğuk olabilir. En fazla 20-21 derece olmalı. uyurken ki kıyafet rahat olmayabilir. Burnu tıkalıdır. Bezi dolmuştur. Karnı açtır. Bunların hepsi tamamsa sadece nasıl uykuya dalıyorsa öyle devam etmek kalıyor. Ayakta sallıyorsan ayakta pışpış sa pışpış. Bu gün ikinci günüm en erken 4 te uyurdu benim kız 11.30 da uyuttum çok şükür. 3. Uyanıp emmesi şimdi geri daldı sabah 8 de uyanır büyük ihtimalle sonra kahvaltı derken 2 saat uyanık kalması gerek oynarım biraz. İlk uyku 1 saat. Sonra market park bir daha pyalyacağım. Yani bu düzene en azından 10 gün uysak rahat edeceğim ya. Düşünün 7 ay 14 gündür uykusuzluktan 21 yaşında göz altı torbalarım 80 yaş gibi.