senbusra ben normal doğum yaptım, iğne vs durumu olmadım. Ama bel ağrım doğumdan sonra baya var, bekarken de uzun süre iş yapınca olurdu bu durumu eşime söylüyordum ( doktor) rutin bi ağrım vardı son 1 yıldır çok arttı diye. Genelde birkaç saat iş yemek vs uğraşınca bel ağrısı ile uzanıyorum.
Eşim arada masaj yapıyor, söylediğine göre arka kaslarda iki tarafta karşilikli baya sıkışma var ve el masajı ile yumuşayıp dağılmıyor. Kas gevşetici merhem ve masaj aleti alıp o şekilde deneyeceğiz o da çözüm olmassa akapunktur tarzı sertleşen bölgeye minik enjektörler ile orayı çözen bi cerrahi işlem varmış onu düşünüyorum eşim ben öğrenip kendim yaparım diyor ama hafif tırsıyorum hocası (profosör) ondan görmüş yaparken baya iyi geliyor diyor.