Benim arkadaşımın kızı 18 ayllikken yürüdü. Bir tanidigimizzin kizida aynı sizin bahsettiğiniz şeylerden bahsediyordu onunkide 18 ayına doğru yürümeye başladı. Bence kafaya takılacak anormal bir durum söz konusu değil . Bebeklerimizi de anlamalıyız . Ve sabır . Bu çevresel faktörler ile zor ama kulak asmamakta fayda var 😊