Kızlar merhaba kızım 15 aylık ve hala yürümüyor ben bunu aslında kafama takmıyordum 18 aya kadar normal diye düşünüyordum ama her gören hala yürümüyor mu yok şunun çocuğu şu ayda yürüdü vs diye sürekli konuşuyorlar artık canımı sıkmaya başladı bu durum. Bazen kızımı ayağa kaldırıp dikkatini dağıtarak ayakta tutuyorum 1 dk falan ama sonra onu tutmadığımı farkedince hemen oturuyor, yürüme arkadaşı da aldım onunla da yürüyor. Sizin bebekleriniz kaç aylık yürüdü ve yürümesi için neler yaptınız ?