cennetkusum16 Bebeğim zaten doğduğunda 3 buçuk kilo doğdu ve bebeğimin boyu uzun şuan normal ölçülerde ilerliyor kilo alımı fazla değil verilmedi gereken ölçüde veriyorum bebeğimi sadece 25 gün emzirebildim oda yine mamayla destekliyordum çok şükür ayına göre kilosu iyi şuanda