dogalora yurtdışında mı yaşıyorsunuz? Bizim doktorumuz da tattırabilirsin demişti 3 ay kontrolünde. Ama ben hazır olduğunu düşünmedim kızımın asla. İlgisi yoktu, mama sandalyesinde oturamıyordu. 4,5 aylıkken ilgi göstermeye başladı. Boyun hakimiyeti kuvvetlendi ve destekli oturabilir oldu. 5 aylık olunca başladım. Yurtdışında genelde ek gıdaya daha erken başlatıyor doktorlar ama 3 bence çok erken. Ayrıca ek gıdaya çorba ve meyve suyu ile başlatan da hiç görmedim. Meyve suyu taze sıkılmış bile olsa faydalı değil ki meyveye kıyasla. Genelde sebze ile başlanır, yoğurt sonra meyve sonra çorbalara geçilir