Gündüzleri molfix geceleri prima kullanan biri olarak prima kullanan bebek başka beze geçemiyor diye bişey yok sızdırma ve saat olarak daha fazla bebişin poposunfa bezi daha fazla tutan anne olduğu için geçilmiyor.. Birde sulu kakayı dahi içine emdiği için şahsen memnun kaldım.. Bu arada ilk kullandığınızda pişik yapmadıysa daha yapmaz bebek bezi büyük ihtimal ishalden çünkü benim oğlumda Bi gün ishal gibi oldu devamlı değiştirsem de gün içinde hemen pişik oldu ve krem kullanmak zorunda kaldık bütün poposuna yayılmıştı bezle alakası yok yani.. Molfix de sızdırma yaşadığım için geceleri kullanmaya pek cesaret edemiyorum..