Ebruko 12_yil_sonra külot bez 1 2 numaralarda yok zaten. Biz 4 numaradan sonra kullanmaya başladık. Bel kısmı yumuşacık. İnanılmaz rahat ettim.
Laayla Ebruko bi kere benimde başıma geldi cırtcırtı gevşek bağlıyodum sıkmasın diye sağa sola dönerken cırtcırtı açılmıştı
Ebruko 58goktugum Prima fiyat açısından biraz fazla . Bir de külot bez olunca extra fazla oluyo. Bakalım elimde hala bir kaç tane Molfix var. Bitene kadar geceerse Molfix alacağım yok geçmezse mecbur Prima 🤷🏻♀️
58goktugum Ebruko ben kampanyadan aldım canım jokerde e bebekte migrosta bezlerde indirim var 64 tane prima külot bezi 56 tl ye aldım bence iyi bir fiyat. 60 sleepyde 45 tl idi çok fark yok arada ama kalite farkı çok.
Farahzeynep Ebruko prima külot bez kullanıyorum, ondan önce prima aktif kullanıyordum. Bez değiştirmekten pişik nedeni ile aklım çıkar 😂 ebebek falan kampanyalarını takip edip öyle bez alıyoruz, zaten 1 ay gidiyor 🙄
Ebruko Farahzeynep benimde değiştirmeye hiç niyetim yoktu aslında. Molfixten memnundum. Ama babam bulamamış Molfix. Primayi da kullanan bebekler tekrar başka beze alışamıyo yazmışlar yukarda 🙄
pollyophelia Biz primadan sonra minies e geçtik hiç pişik yapmadı gayet memnunuz. Pişik için de bübchen pişik kremi çok iyi tavsiye ederim
Ebruko Sasah1441 bizde hiç pişik yaomadi aslında. Ama Primadan sonra bebekler farklı beze alışamıyo yazmış bir kaç kişi
Sasah1441 Ebruko olabilir canım çünkü bende ilk slepyy kullandım. Sonra prima kullandım. Sonra molfix pişik yaptı. O zamandan beri hep prima kullanıyorum. Ama şu da bi gerçek ki diğerlerinden sonra kıyaslayınca kesinlikle prima çok kaliteli. Yumuşacık ve ince özellikle elimle bile heryerini kıyasladım diğer bezlerle çok fark var. Ben internetten alıyorum bezleri takip ediyorum indirimde çok uygun oluyor bazen slepyy den daha ucuza bile geliyor 🤗
Ebruko Mom091 aslında tüm bez markaları için yapmak lazım bu anketi. En çok duyduklarım minies goon evy baby Prima ve molfix. Valla molfixten bende son derece memnundum ama Prima 1 sefer kullanan bebekler diğer markalara adapte olamiyomus diye duydum
Mom091 Ebruko birçok bez denedim. Prima en iyisiydi ama birden pişik yapmaya başladı geçmiyordu da pişik. Molfix deneyeyim dedim. Daha önce denemiştim pişik yapmıştı o da ama şuan yapmıyor
Cennetinsusu Ebruko Ben kızım ilk doğduğunda prima kullandım bir paket en iyi bez diye düşünerekten. Sonra sleepy kullandım. Sonra canbebe arada molfix ama en çok molfixi beğendim. Yumuşacık bence çok hoşuma gitti. Hiç biri pişik yapmadı. Hangisi uygunsa onu aldık diyebilirim. 😊 ishalden dolayıdır bnce
Ebruko Sasah1441 evet doğru numaralar hep önden gidiyo. Bez numarası büyüdükçe fiyat artiyomus. O yüzden bez firmalarının bir oyunu sanırım. Aslında öyle olunca sanki primayla aynı fiyata denk geliyo gibi oluyo.
Farahzeynep Ebruko 1 ayda alışmaz diye düşünüyorum. Biz doğdu doğalı prima kullanıyoruz o nedenle değiştirmemiz riskli olur, belki pişik olayı denk gelmiş olabilir.
Sasah1441 Ebruko fiyat olarak diyorsanız sürekli takip edin. Bazen e bebekte, joker de, a101 de güzel indirim oluyor ankara da oturuyorsanız da gross marketlerde uygun bakabilirsiniz 🤗
fatimas27 Canim ben de molfix 1 numara kullaniyordum bebeğim 45 gunluk hemen hemen 5 kilo canim 2 numaraya gecsem buyuk olurmu kendisine
Ebruko fatimas27 bez göbek deliğinin altında kalıyorsa ve tam popo çizgisinin üzerindeyse değiştirin bence. Ben o şekilde yapıyorum. Mfix kiloya göre değil. Benim kızım 8 kilo ama 12 kilo için olani kullanıyoruz. Kalıpları dar malesef 🙄
Ferican Gece prima gündüz molfix ikisindende memnunun. Pişik ıslak mendil kaynaklida olabiliyor bazen
Ebruko Ferican ıslak mendil asla kullanmıyorum ben canım. Her bezini açtığımda altını yıkarım mutlaka. Dışarıda da ıslak pamuk kullaniyorum.