@jasminebk canım 3.ayda gazın tavan yaptığı ve 4.ay itibari ile bitme sürecine girdiği bir dönemdesin üstelik 4.ay atağınada erken girmiş olabilirsin gaz ve atak birleşince çekilmez bir hal alıyor. Kızım kolik değildi şuan 1 yaşına girmek üzere ama en zorlandığın dönem hangisi dersen 3.5 ay ile 5.5 ay arası. Geçicek sabret diyenlere içimden geçicekte önemli olan şuan içerisinde bulunduğum durum diyodum ama inan geçicek 6.aydan sonra keyifli bir hal alıyor seni tamamen tanıyor oyunlar,gülüşmeler. Keyifli zamanlarına az kaldı sadece biraz daha sabır..