jasminebk o kadar karanlık bir dönem ki hala hatırladıkça üzülüyorum sizi çok iyi anlıyorum. Şu an bebeğim 6.5 aylık olacak size şöyle diyim çok güzel günler gelecek size gülecek sebepsiz ağlamayacak ve uyanık olduğu süreler düzene girecek 🙏🏼 ben de ailemden uzakta yardımsız büyütüyorum bebeğimi ve o dönem geceleri hep sorgulardım her şeyi ve günler geçmek bilmezdi ama aylar bile geçiyor hep dua ettim diğer bebekler gibi sessiz sakin olsun hayalimdeki şeyleri yapabileyim onunla diye. Eminim ileride daha da rahatlayacağım, şimdi diş dışında bir sıkıntı olmadıkça uyuyor emiyor oynuyor 🙏🏼 siz de böyle olacaksınız her geçen gün farkedecek inanın