svrkc merhaba biz de olduk uyuşması geçince ve ameliyathane de de korktu anladığım kadarıyla içeriye verdiğimde uyuyordu çünkü çok ağladı içim gitti ağlamasına ben ondan daha çok ağladım. Dün oldu ve dün hiç sorun yaşamadık ama bugün çok huzursuzdu. Gazlı bir bebek benim oğlum dün sorunsuz gazlarını da çıkardı. Bugün tekrar eski haline geri döndü. Sünnetten yana pek derdi yok gazdan yana var. 56 günlüğüz artık bugün gastroentorolojiye getireceğim belki başka bir problemi vardır diye