Mervecs bak bu başlığın altına kendi çocuğu erken konuşan her anne seni yadırgamak amacıyla girer kendi ekran izletiyor bile olsa.
Ben çocuğumla abartmıyorum her an oyun oynayan,sabah akşam saatlerce parka çıkaran o uyurken bile yemeği hazır olsun ki oynayalım dışarıya çocukların içine çıkalım belki biraz olsa dili açılır,atik olur amacıyla hareket eden bir anneyi.
Bunu vicdanım çok rahat bir şekilde söylüyorum ekran da vardı ama sadece yemek yerken o da o olmazsa asla yemez ki süre kısıtlamalı şeklinde yemek bitti kapat,yemiyorsan kapat şeklinde.
Şuan oğlumun 3 yaşına girmeye 4 ayı kaldı sadece kelime olarak varız. Su,yemek, ahtapotui, asansör, otobüs vs. Kreşe de gönderiyorum düşünün şu son 2 aydır. Demek istediğim siz elinizden geleni yaptığınıza inanıyorsanız gerisi artık kendi çabasına kalmış bir şey. Canı isterse yani🤤😊 asla sıkmayın canınızı aynı durumu yaşayan anneler anlar ancak birbirini gerisine kulak vermemek lazım.