Kızlaar Merhaba,
Oğlum 2 hafta sonra 2 yaşına girecek. Tek bir kelime bile yok sadece Baba diyor onu da bilinçli mi bilinçsiz mi bilmiyorum..
Ben çalışıyorum babaannesi bakıyor. Ekrana maalesef maruz kalıyor. Babaannesi 4. Katta oturduğu için dışarı çıkarmıyor anca haftasonları biz çıkarıyoruz. Normalde çok pinpirikli biri değilim ama çevrem sürekli başka bebeklerle kıyasladığı için artık kafama takılmaya başladı..abisiyle oyun oynuyor.sarılıp öpülmeyi çok seviyor ama hala şu kelimesini bile öğretemedim..
Sizce de endişelenmeli miyim ?