cemile161_ begoasu bnim bebeğimde 16 aylık ve gegirmesi başladı yaklaşık 1 aydir devam ediyor endoskopi yaptırdım ve gastrit cikti
sblkrtt Tesla123 aynı süreci yaşıyoruz benim oğlum da 7 aylık mahvolduk bu durumdan çok şükür iştahı iyi ama çok fazla rahatsız oluyor 15 dk da bir uyanır uyku nedir unuttum artık
begoasu nane_17 3 aydir ugrasiyoruz bsraber Kadin bunu cozup devam edelim diyor Bisiler deneyip donuyorum, ama olmuyor 😂 delirme garantili
sblkrtt begoasu yaa sizin adınıza sevindim bizim hiç bi ilaç ile yaramadı Motis gastrotussbaby gaviscon hala gidip gelir ağzına ve 15-20 kez uyanıyor yani uyuyamıyor diyelim 😅 delirmek üzereyim 7 aylık bu böyle devam mı edecek
begoasu sblkrtt of cok erken sevinmisim Geceden bildiriyorum, berbat geciyor Ustelik bu gece yalnizim yani, esim gorevde Yarin doktoru ariycam ya moralim çok bozuk cidden artik dayanamıyorum sinirlerim asiri yiprandi
kamilee begoasu benim bebeğim de gece sık uyaniyordu. Refluden suphelendim cunku hareketlerinden belliydi. Surekli kafa cevirip duruyordu. Bogazindan yudum sesi gibi bi ses geliyordu. Kendisi belli ediyordi bir seylerden rahatsiz oldugunu. Doktora gittik ilac olmayan bjr takviye verdi midesi icin. Biraz rahatladi cok sukur. Sekiz dokuz aylikken gecti cok sukur reflusu
begoasu kamilee gercekten mi ya, adini ogrenebilir miyim? Doktoruma sorayim, uygunsa onu alirim. Su an fark ediyorum hep sagina yatiriyoruz ve yemek oncesi sonrasi bol bol su veriyoruz :( hep yanlis ya Cok tesekkur ederim
hulyaklzmr kamilee kamilee takviyenin adını söyleyebilir misiniz çok zor durumdayız 6 aydır ilaç kullanıyoruz ilaçlar hiç işe yaramadı bebeğimde yutma güçlüğü oldu yutamıyor belki fayda eder yardımcı olabilir misiniz😔
kamilee Bu arada soluna yatirmak uyurken kafasini hafif yuksekte tutmak iyi geliyor. Bebegi beslemeden once ve sonra su vermek de refluye sebep oluyor. Buna dikkat ediyorum hala