eyd0609
Gunaydin, biraz erken ama 😅
Simdi dun gece 2. Geceydi ve ben 23.00 gibi uyudum.
3.30ta kalkti, 6da kalkti. Benim hatirladigim bunlar, uyaninca esime de soracagim. Fakat galiba bu kadar cunku son kalktiginda esim donup gece hic uyandi mi diye sordu 😅
Allahimmm galiba cozdukkkkkk, cok mutluyum. Masallah nazar degmesin, bu gece de devam.
Sizde bir görüşün isterseniz doktorla 😍