[silindi] Hiç yanında yatmadım yatak odasında da beşiğinde yatıyordu birlikte 2 3 ay çok küçükken bir süre uyudu sonra hep beşiğinde. Bir yaşında da odasında uyumaya başladı o zamanlar ayağımda sallıyordum uyuyunca yatağına koyuyordum 1 buçuk yaş sonrası yanına yatarak uyumaya başladı hala yanına yatıyoruz kim uyutacaksa uyuyunca kalkıyoruz