[silindi] Oğlumun dün gece odasını ayırdım, sabah 5-6 gibi uyandı yanına uzanmışım beraber uyumuşuz. Oda ayırıp yanında yatan var mı acaba böyle sabaha karşı gece falan. Alışkanlık oluyor mu bebeklerinizde? 9 aylık oğlum
biroglanannesii1 [silindi] 2 yaşında ayırdım maalesef kalkıp beni göremeyince yanına gidiyorum bazen uyuyup kalıyorum bazen de o benim yanıma geliyor. Hala alışmış değil 9 ay geçti üstünden.
efoomooommmm [silindi] 2 yaşında ve 15 gün önce ayırdık odasini. Gece uykuları perişan durumda sabaha kadar ayaktayız inşallah bir an önce düzelir. Elimden geldikçe alışması için yanında yatmıyorum ama çokta zorlanıyorum tabii
Mamaaaaa [silindi] Bende olumlu deneyimimi yazayım 1 yaşına 2 hafta vardı galiba odasını ayırdım ayırdığım günden beri yanında uyumadım o da bizim yanımıza gelmedi uykuları da düzenli çok şükür bence alışabilir. Ben kendi odasında yatağında yatınca daha kaliteli uyuduğunu farkettim bizde olumlu gelismeler oldu
alexab [silindi] ayırdık 2 ay kadar oluyor ama uyutup geri kendi yatağıma yatıyorum hiç yanında yatmadım. Her uyandığında da hemen gitmiyorum dalmasını bekliyorum korkarak çok ağlayarak uyanırsa hemen gidip sarılıyorum. Ben de alışkanlık yapar diye yanında hiç yatmadım.
Tubanurrr biroglanannesii1 kızım 6 yaşında gece 2 gibi uyanıp korkup bizim yanımıza geliyor ya ben yada eşim yanına gidiyoruz genelde de uyuyup kalıyoruz valla duzelmiyor
biroglanannesii1 Tubanurrr Kesinlikle ya bir emzirmeyi kestikten sonra iki odasını ayırdıktan sonra çok bozuldu düzeni. Zombi gibi dolaniyorum.
Tubanurrr biroglanannesii1 valla biz bir de küçüğün de odasını ayırdık gece 2 den sonra ben birinin yanına eşim diğerinin yanına gidiyoruz düzen iyice şaştı sabah ta erken uyaniyorlar
biroglanannesii1 Tubanurrr Okula başlayınca düzelir diye umut ediyorum. Oda baksana senin büyük hala devam.
Tubanurrr biroglanannesii1 yani çok sık uyanmıyor ama bir kere uyanıyor uykulu halde geri uyutana kadar ben deuyuyup kalıyorum yaninda
[silindi] efoomooommmm geç ayrıldığı içindir bence zamanlar alışacaktır bi annemiz yazmıştı 1-2 aya anca oturdu gibi bir şey başka postta. Elinizden geldiğince bence yanında yatmayın alışabilir
biroglanannesii1 [silindi] Hiç bilmiyorum sebebini inan ki 9 aydır uyku nedir kendim de unuttum. 9 ay oldu hala alışamadı. Bakalım okula başlayacak belki o zaman düzelir diye düşünüyorum
efoomooommmm [silindi] umarım alışır yatak odası ve onun odasına git gel yapmaktan artık gece uykusu diye birsey kalmadı. 3 aylikken emmeyi bıraktı bence de çok geç kaldım 1 yaştan sonra ayirmaliydim
[silindi] biroglanannesii1 belki odasını sevmemiş korkmuş olabilir birden ayırdıysan. Bence odasını sevdirecek şeyler yapabilirsiniz mesela yatağını eğlenceli hale getirin gündüz vakit geçirin süsleyin sevdiği şeyleri yapın odada. Mesela yatağının başına yıldızlı gece lambası almak gibi. Yani odayı benimserse bu durum düzelebilir büyüdün tarzı şeyler demekte işe yarıyormuş
[silindi] efoomooommmm kalkıp geliyor mu odadan yanınıza? @biroglanannesii1 yazdığımı sizde yapabilirsiniz belki size de faydalı olur.
[silindi] Mamaaaaa eğer bir geceyle ifade edeceksem banada sanki olumlu oldu gibi geliyor tabi Böyle gider umarım eminde değilim benim sıkıntım mama içmek istiyor biraz ayarsız. Bu arada bende erken ayrılmalı diye düşünüyorum . Peki ilk gece vs yanında hiç yattınız mı yoksa direkt kestiniz mi
biroglanannesii1 [silindi] Ay her şeyi var gündüz uykusunu zaten odasın da yapıyor. Uzay görüntüsü olan ışık sistemi var. Yatak örtüsü en sevdiği araç resimlerinden. Daha neler hem de. Kalkıp gelmesi çok nadir. Genel de sesleniyor beni yanına çağırıyor. Odasın da uyumak istiyor. Uyku vakti dediğim de hemen odasına gidiyor bizim odamizi istemiyor. Ama çok sık kalkıyor gece.
Mamaaaaa [silindi] Hiç yanında yatmadım yatak odasında da beşiğinde yatıyordu birlikte 2 3 ay çok küçükken bir süre uyudu sonra hep beşiğinde. Bir yaşında da odasında uyumaya başladı o zamanlar ayağımda sallıyordum uyuyunca yatağına koyuyordum 1 buçuk yaş sonrası yanına yatarak uyumaya başladı hala yanına yatıyoruz kim uyutacaksa uyuyunca kalkıyoruz