laydaakocc Ben genel olarak 2. Çocuğu düşünmüyorum.Oğlum 18 aylık. 2.cocuk konusu açılınca bile bana bı ürperme geliyor.. Asla ama asla cesaret edemem ben, başarabilenleri gerçekten tebrik ediyorum. Gördüğüm kadarıyla çok zoooor
Atailknur ummacelya kolik iştahsız uykudan nefret eden şimdilerde 2 yaş sendromunun dibini sıyıran kızımla ben elendim. Bu işi zirvede bırakıyorum bana bir tane yeter. Allah sağlık versin evlatlarımıza. İsteyenlere sağlıkla nasip olsun inşallah. Çocuk büyütmek çok zor. 2 yi 3ü düşünenleri saygıyla selamlıyorum vallahi. Büyük cesaret👍
tospikannesi_ ummacelya ay o kadar değişik duygu ki.. kızım 26 aylık hala küçücük ama bebeklik hallerini çok özledim 🥹 acaba kardeşi olsa beraber mi büyüseler diyorum sonra bu duygusallıktan çıkıp günümüze bakınca 2.çocuk düşünmediğim aklıma geliyor maddi boyutu geçtim manevi boyutuda önemli malesef çocuk çok büyük sorumluluk şuan bir ken iki olacak annenin metal sağlığı yetebilme herşey herşey var bende sizin gibi kaza olmadıkça zor akdkdk😄 kaza olması da zor iki senedir spiralliyim😄
tospikannesi_ ummacelya valla ben düşünüyorum 😄 maddiyata önemli yarın öbür gün zamanın ne getirdiğini ne zaman öleceğimizi bilemeyiz çocuğuma birşey bırakmak ev araba farketmez güzel bir hayat sunamayacaksam anlamı yok heleki böyle bir devirde bir tane daha çocuk getirmeye korkar olduk 🥹 kızımı nasıl en güzel şekilde büyütebilirim bu kadar kirli dünyada nasıl Tertemiz kalabilir bu dünyaya fazla diye düşünüyırum🥹
Sunismyson ummacelya ben. Bebeğim doğmadan da istediğimi söylerdim hep doğsun o zaman görücem seni derdi herkes. Doğurdum 1 yaşına girdi dün ve ben hala daha 365 gündür ikinciyi de istiyorum. Görücem seni diyen herkes dediğini yuttu tabi nasıl yaa şaka mıığğğ çok çılgınsına çevirdiler lafı şimdi de. Yani bunu hep istediğim için herhalde bilmiyorum bebeğim ne ara 1 yaşına girdi zaman nasıl geçti anlamadım da mesela aynı hisleri tatmayı çok istiyorum🙏🏼 diyorum yap kızım zaten delirdin bi hunin eksik olur kafanda aradan çıkar ikisi de ne güzel ama kocam ikiden fazla yok diyo durduruyorum kendimi şuan😂
MervEslinArden ummacelya Yok cesaret gelmedi yıllarca kızım şimdi 4 yaş 6 aylık doğumda 5 yaş olcak bazen diyorum iki tane bebeyle nasıl günler olcak 😅 Ama kokusu için falan heyecanlıyım 🥹
Cisemcagan17 ummacelya cesaret edemiyorum tek başıma 1. Çocuk bile zor benm bebgim çok hareketli ama bi yandanda ne hamileliğimi nede lohusalığımı yaşayabildim ve dediğiniz gbi yeni küçük bebekler görünce hoşuma gitmiyor değil 😊😊
ekineda Bebeğim 11 aylık 2 aylikda hamileyim 😆 ve inanılmaz zordu herşeyim doğum lohusalik pramuture bebek kolik vs vs nasıl cesaret ettim bende hala düşünüyorum