ummacelya ilk yıllar yaş yakın olunca çok zor.
Ama ilerleyen yıllar daha da zor. Kızım 8. Sınıf. Sınava girecek. Ekstra kursu, özel dersi, kaynak kitapları, deneme sınavları, servisi, yemeği, giyimi ayakkabısı derken korkunç bir para gidiyor.
İki tane olsa altından zor kalkardım. Bir şeylerden hep mahrum kalmak zorunda olurdu.
Benim ikisi arasında 10 yaş var. Küçük bağımsız devlet kreşinde 4 yaşında. Onun masrafı çok az. Şu an büyüğe harcıyoruz. Küçükken ne masrafsızmış diyor insan.