4-5 saat uyuyor,uyanmıyor,beslenme için uyandıralım mı falan bu yazıları okudukça daha da çok depresyona giriyorum resmen :( oğlum 2.ayına girdi ama asla gece uykumuz yok doğduğundan beri :(( gündüzleri güzel uyurdu 5 gündür falan artık gündüzleri de uykumuz yok.Tam anlamıyla bi türlü uykuya geçemiyor gündüz.Gece derseniz sabaha kadar ayaktayız öyle çok ağlama krizleri gibi değilde ık ık mık mık sürekli :((
bu arada 3 gün önce doktor kontrolümüz vardı artık geceleri uyandırmamam gerektiğini beslenme için kendisi uyandığın da emzir ya da mama ver demişti.Hoş bizim ki zaten uyumadığı için ben 3 saatte bir besleme işini yapıyorum ama bazen süre sarkabiliyor.