Liman ben saat 1 de sütümü sağıyorum 2 gibi de veriyorum.hem uykusu bölünmüyor hem doyuyor hemde vicdan olarak rahatlıyorum. Sizde öyle yapsanız.hani doğru mu yanlışmı yapıyorum bilemiyorum.benim bebeğimde 2,5 aylık yoksa vicdan azabından aç mı uyandırsam mı ya uyumazsa tekrardan düşünene kadar böyle yapayım dedim☹️