dammy Canda Ozgzcn Lina099 Hanımlar dün akşam mayaladım, çok güzel olmuş 🥲🧿 sulanma olmadı sabah bozdum kızıma yedirdim Sıkıntım kaynar mayalamakmış sanırım çünkü bu sefer bayaaaa ılık (bana göre soğuk) mayaladım
Lina099 dammy afiyet olsun çok sevindim. Serce parmağını batir 1 2 3 diye say 6 7.cide parmağını yakıyorsa tamamdır mayalayabilirsin😊
momandboy dammy 4 günde 3 kere yoğurt mayalamaya çalıştım hiçbiri olmadı cidden çok yoruldum yaaaa olmuyo bi türlü delircem
Momys1 dammy en garantisi gıda termometresi alın o zaman 44-46 dereceye gelince mayalarsanız problem yaşamazsınız
dammy Momys1 var aslında ama herkes “çok kolay elin dayanınca mayala” dediği için hiç onunla denememiştim 😂 dün termometreyle yaptım 🤫🙈
Aylakiz0-6 momandboy Jersey süt harika, üzerinde 42 derece diyor ama ben 46 derece ile mayaladım taş gibi oldu. Bence iş maya da bitiyor maya güzelse yeterli sıcaklıkta yoğurdun kötü olma ihtimali yok
aylinnu Kavanozlarda üstüne kapak değilde o sıcak buharı emmesi için ince bez tül ört sofrabezine sar dolabada ağzı açık bırak