kirazmevsimi_ şöyleki sütçümüz aynı komşumla, onunki taş gibi ve sulanmıyor benimki öyle değil..
Cam kavanozlarda mayalıyorum 1200lük, sütün derecesinde sorun yaşıyorum galiba çünkü “parmak yakmayacak kadar” dediler, benim parmağım yanmıyor 🥲 haşlak denilen dereceye katlanabilirim mesela.. sorun o kısımda olabilir dediğinize göre