aslananne27 bende gebelik şekeri çıkmıştı bu testle anlaşıldı. Benim de canım aşırı tatlı istiyordu doğuma kadar diyet, kan ölçümleri falan asla kolay değildi. Şurubu içerken bende fenalaştım ama Bi şekilde verdim iyiki de vermişim. Size tavsiyem yanliz gitmeyin ve testi mutlaka yaptırın