aslananne27 benim gebelik şekerim vardı yapılan testle anlaşıldı. Hamilelik boyu tatlıyla bi bağım olmadı can istemesi gibi şeyler yaşamadım ekşiciydim ben 😂en net belirtisi yemekten sonra belirgin şekilde olan bi halsizlik, aniden ateş basıyor gibi olmasıydı. Birde ödem problemim oldu benim. Hızlı kilo alma da oldu tabi. Hatırladığım kadarıyla bunlardı. Mutlaka yaptırın halkta kulaktan duyma çok paniğe neden olsa da anne ve bebek için önemli bir test. Ben yaptırıp öğrendiğimde doktorlarımın kontrolleriyle sağlıklıca bebeğime kavuştum,bende de herhangi bir izi kalmadı.