aselliyam23 bence gayet iyi yapıyorsun,kimi doktor ceza vermeyin,kimisi verin diyor.Sevdigi bireyden mahrum edin diyor.Ben ceza vermenin doğru olduğunu anlayana hem yiprandim hem de 3 sene geçti.Ceza vermiyim diyordum ama bu sefer de kızıyorum, bagiriyordum.Bu sefer de hem çocuğa stres biniyor hem sen vicdan azabı yapıyorsun. Ben böylesiniz daha iyi olduğunu düşünüyorum. Mesela vurması var bana bu ara.Diyorum ki gidip odanda bir kaç dakika dakika bekleyeceksin,veya 20 a kadar say diyorum duvar da.Tabi benim çocuğum 4 un üzerinde. Ben böyle yaptıkça daha çok söz dinler oldu.Ha sihirli bir değnek değmedi tabiki çok uslu bir çocuk değil ama en azından kontrol edilebilir oluyor bazı davranışları.Bazen de sevdiği oyuncağını o gün vermiyorum bu arada