Sadeturkkahvesi
Dünden beri sizin majezik olayına gülüyorum. Tabii ev çingene çadırı gibi aynı, ama en azından yalnız olmadığımı biliyorum 🤣🤣🤣
Bu arada bu dönemde ödül de ceza da pek bir işe yaramıyır çünkü bu dönemde çocukların davranışların bizimle değil kendileriyle ilgili bizim sadece uzakran rehberlik etmemiz gerekiyor tabii akıl sağlığımızı koruyabilirsek 🥺