Madamehappyyyyy evet yanlış yapmışsınız. Ana diliniz neyse onu konuşmanız gerekir. Evde çok dilli konuşuluyorsa her ebeveyn kendi dilinde çocukla iletişime geçer. Çocuk kreşe, okula gidince zaten oranın dilini de öğrenecek ve dil tercihi de ileride yaşadığı ülkenin dili olacak zaten. İlle de 2 dil konuşmak istiyorsanız eşiniz bir dili siz bir dili seçin ve çocukla öyle konuşun. Biz de yurtdışında yaşıyoruz evde sadece Türkçe konuşuyoruz. Zaten 2-2,5 yaşında oyun grubu vs derken o dilim içine girmiş olacak