Merhaba kızlar,yurt dışında yaşıyorum ve genel de 2 dil konuşuyorum, çoğunlukla eşim ve ailem ile Türkçe konuştuğumuz için oğlumun Türkçe kelimeleri daha çok bazen 2 dil konuşarak hata mı yapıyorum? Kelime sayımız 30-50 arası ama sanki bir yer de hata yapıyorum 2 li kelimeleri çok yok anne diyerek sorunu halletmeye çalışıyor genel de.
Komut alıyor,dans ediyor diğer çocuklar ile oyunlara katılıyor.