aylinnu doğum yaptığınızda hastanede topuk kanı almışlardır ilk taramada hastane bakıyor sma testine daha sonra sağlık ocağı alıyor genetik başka hastalıklara bakıyorlar aranmadıysanız temiz çıkmıştır hastaneden verilen belgelerinize doğum belgesiyle beraber onlara bakın isterseniz tarama sonucu yazıyordu birinde . Sağlık ocağı değil polikliniğe gitmenizi öneririm ama bebeklerde başka beceri kazancağı zaman bazı şeyleri geri plana bırakabiliyor. Mesela bebeğim dönmeye uğraşıyodu onu bıraktı şimdi hiç uğraşmıyor konuşmaya çabalıyor