Asel_58 bana ebe hanım hep iki saat de bir emzir derdi bebeğimde sarılık vardı fazla uyuyordu doktorumda dahil kesinlikle uyurken bike al 2 saatde bir emzir dediler 3-4 aylık olunca artık cocugu rahat bırak kendi istediğinde emzir zorlama dediler 😂 bence emzir 2 saatte bir hemen toparlar Allahın izniyle kiloda alır emzir sen 😘🥰