Ay ben de kafayı yıcem bızımkı de yarın tam ıkı aylık olacak gunduzlerı pek uyumuyor ne zaman isterse emziriyorum.gece cok uyuyor iki gundur saat kurmuyorum normalde 4saatı gecırmıyor uyandırıyordum.uyandırmadıgım bu ıkı gun 5 6saatı gecmıs yıne de uyanmamıs oluyor.kımı dıyor uyandır kımı dıyor uyandırma.doktor 1.ay kontrolunde 4saate kadar uyusun demıstı,mesaj attım cok uyuyor dıye uyandırmayın uykuyu destekleyın dedı.eee ac kalmıyor mu kafamda delı sorular🙄