pinar61 şuan ki acınızı o kdar iyi anlıyorum ki başınız saolsun bende kuzenimle birlikte 2020 yılında hamileydik her gün çocuğumuzun hayalini kurardık gece gündüz konuşurduk hamileliğin son günlerinde covid geçirdi doktor onlara bu kız norml doğum yapamaz dedi sezaryen olmalı dediler ama eşinin ailesi kabul etmemiş ve zorla norml doğum yaptılar ve kuzenimin kalbi dayanamamış kriz geçirmiş yoğum bakıma aldılar ve nedense gittikçe kötüleşiyor ve artık yürüyemiyor konuşamıyor Du tm 5 ay yoğum bakımda kaldı sonra iyi ama yatalak olcak dediler boğazını delecez ve mamayı ordan vercz yani cihazlarını alın evde bakın artık dedi ama yürüyemez bu kadın dedi ve boğazını delerken yanlış demiyorlar ve mama ciğerlerine gidiyor ve atak geçirip vefat etti halla etkisindeyim o bende Bi ay önce doğurdu yazarken bille ağlayarak yazdım hep elini gögüaüne atıp yavrusunu soruyordu şimdi yavrusu annesiz kaldı hiç anne kokusunu almadı ve şuan annesi olmayan başka kadına anne dior yavrum babası hemen evlendi çnkü. 😪yani çok acı Bi durum