İçim yanıyor 17 yaşında bir oğlu vardi eşinden çok çekti ama hep dayandı çocuğu için nefesinde sıkıntı yaşıyordu İstanbul da Üsküdar belediyesinde çalışıyordu bı pazar günü teyzemi aramış anne nefes alamıyorum ya ambulans ara yada taksi beni hastaneye getirin demiş taksi ile gitmişler doktor yatırdı fakat akciger bitmis kalbin de büyüme varmış anjiyo oldu 2 gün sonra da yoğun bakıma alındı ilaçlar rahatsız etmiş atak geçiyor diye entube ettiler bugün sabah haberini aldık Teyzem geçen sene eşini kaybetti bı de evlat acısı bilmiyorum çok zor gerçekten Kuzenim ile konuşuyoruz sürekli bacımı Trabzon a defnedicez aç yollarını kuzenin geliyor oyy Pınar dedi ağıt yakarak (Ben Trabzon da yaşıyorum) İçim çok kötü oldu daha 37 yaşında yavrusuna doyamadiiii….🥺🥺🥺🥺🥺 bol bol dua edin Mekanı cennet olsun inşallah Rabbim rahmet eylesin rahmetli eniştem koymuş adını aldı yanına kızını 🥺