nevarbe kuzeymommmm doğuma 1 gün kala karar verdik normalde Ediz ismini çok istiyordum kuzey oldu ikinci de güney olur artık 😅😅
defnevedoruk denizalismom Feyzosumunannesi ayy öyle birsey yapsın camdan aşşağı fırlatırım zaten skdkkdkd
Feyzosumunannesi defnevedoruk Daha dün gece şakasına oğlum olursa icardi koyacağım dedi eşim 😀😀😀 tabi ki izin vermem 😀
Baldanadam_ ikibaloglanannesi Ayza ismini çok beğeniyorum Rabbim inşallah ilerde bana da nasip eder 🤗