ikibaloglanannesi denizalismom Oğlumun adı Kutay 23 aylık💙 Kızımın adı Ayza Arven olacak Nisan’da doğum inşallah🤍
Baldanadam_ ikibaloglanannesi Ayza ismini çok beğeniyorum Rabbim inşallah ilerde bana da nasip eder 🤗
suheyla92 uykusuzanne__ muhtesem yuzyil fani goruyorum isimlere bayildim bu arada 😍 denizalismom benim oglusumun adi da Koray 💙
uykusuzanne__ suheyla92 yok değilim oğlumun ismini rüyamda gördüm kızımın ismini de eşim koydu diziyle bağlantılı değil😂
Feyzosumunannesi defnevedoruk Daha dün gece şakasına oğlum olursa icardi koyacağım dedi eşim 😀😀😀 tabi ki izin vermem 😀
nevarbe kuzeymommmm doğuma 1 gün kala karar verdik normalde Ediz ismini çok istiyordum kuzey oldu ikinci de güney olur artık 😅😅