Merhaba05 prensesinannesi41 moralinizi bozmayın mümkün olduğunca durumu kabullenmeye çalışın her bebek bir değil diğerleriyle kendinizi kıyaslamayın biraz rahatlamaya çalışın çünkü siz yetişemiyorum, yapamıyorum gibi hislere kapıldıkça üzülüp gerildikçe bebekte etkilenebilir. Sizi anlıyorum bende böyleydim şuan oğlum 2 yaşını geçti. Yabancılama huyu 1 yaşına doğru geçti. Sonra yürümeye ve konuşmaya başladı. Konuşup kendini ifade etmeye başladığında rahatladı bende rahatladım çünkü ne istediğini ne istemediğini artık söyleyebiliyodu. Ama bebekken sürekli mızmızlanan ağlayan uyumayan bi bebekti herşeyi denerdim ne istediğini çözene kadar. Durumu kabullenin ve sabredin kolaylaşmayacak rahat edemeyeceksiniz malesef çünkü bazı bebekler böyle🤷🏻♀️ ama alışacaksınız diyebilirim🙏🏼
prensesinannesi41 Merhaba05 evet haklısınız ben de kendimi şu an öyle avutuyorum yürüse konuşsa derdini anlarım yabancılama huyu geçse daha iyi olur en azından bir yere gidebilirim alışmalıyım bu duruma doğru diyorsunuz 🙏
prensesinannesi41 Hazom rabbim iyi sabır vermiş hoş mecbur yapıcak birşeyde yok😅 gülü seven dikenine katlanır 🤣umarım benim kızın okadar sürmez
Hazom prensesinannesi41 çok güldüm 😂😂 haklısınız yapacak bir şey yok aslında kabullenmek rahatlatıyor insanı :)) sizin o kadar sürmesin tabi duam sizinle 🌸
Merhaba05 prensesinannesi41 he bide ağlıyo durmuyo yabancılıyo diye dışarı çıkmamazlık ya da eve kimseyi kabul etmemezlik yapmayın. Bol bol dışarı çıkın uygunsanız evede çağırın. Gerekirse ilk 3-5 sefer kucağınızdan indirmeyin güven verin sonra zamanla alışacaktır. Sosyal ortamda ve dışarda bebek bakmak daha kolay bence.
heygorl prensesinannesi41 benim o dönemleri kolaydı. Yani kendine göre zorlukları tabii vardı ama bu zamanlara göre çok kolaydı. Ben yaşından sonra zorlanmaya başladım tabi bu dönemin de kendine göre kolaylıkları var. Size en büyük önerim uyku düzeni oturtmanız uyumayan çocuk iyi yemez, hep mızz mız olur ( diş hastalık atak yoksa) tabi diş olduğundan da mız mız oluyorlar bu aylarda. Uyku işini çözerseniz büyük bir kısmı halledersiniz
prensesinannesi41 heygorl uyku düzenimiz çok güzeldi ikinci ve üçüncü ay en azından biraz yatıyorduk Dördüncü ay atak haftasından sonra bir başladı ne gece yatıyor ne gündüz duruyor uykusunu düzene sokmaya çalışıyorum ama uyusa da Çit sesi uyanıyor eskisi gibi derin uyumuyor sürekli uyanıyor yataginda yatmak istemiyor ayakta sallanmak istiyor Bayağı değişti düzenimizi anlayacağın diş diye düşündüm çok kaşıyor damaklarını tetagil aldım ama hala aynı .
burcakyerturk prensesinannesi41 5.5 yaşında şu an 5 den sonra bi tık daha iyiyiz bi tık düzelince aksiyon bitince çocuk istemeye başladık 😂
eceonon prensesinannesi41 the secret okudunuz mu izlediniz mi? Enerjilere inanıyırsanız brnce kullanın🙏🏻✨
miniklerinannesii00 prensesinannesi41 2. Düşümeye kalmadan üç çocuk birden olması. Üçüde erkek olması.. sizlerin yorumunu görünce içim kararıyor. 🙂😒😄
burcakyerturk prensesinannesi41 evet eğer hamile kalırsam öyle olacak 🙂 bi yandan istiyorum bi yandan da testler negatif gelince bu ay sevindim valla 😂
prensesinannesi41 Dolores eltimde öyle diyor 1 yaşından sonra rahat edersin uyursun biraz büyür yürür kucağa almazsın biraz daha büyür konuşur bezden çıkar çocuk hep yorucu hep mızmız oluyor peşinde koşturuyorsun ama en azından derdini anlıyorsun büyüdükce diyor sabret 1 yaşına bişey kalmadı diyor hadi inşallah 🙏 umarım benim kızda öyle olur el birliğiyle dua edelim🤣🤣
Dedektifgadget prensesinannesi41 sürekli akıllı,uslu ,uysal kızım diye telkin ederek sevin bence benim kızimda öyle ve hala da öyle 1 yaşına girdi 🥲♥️
Esoz1110 prensesinannesi41 Benimki 2 yaşında hala aynı doğdu kolikti aşırı gazlıydı şimdide 2 yaş sendromu vs derken devam koşturmaya
allwrite Ben de uyuyabiliyor musun diye soranlara “uykuyu azalttım, yakında bırakacağım” diyorum. Benimki daha ufak da 3 yaşını geçen yeğenim hala aynı. Uyumuyor kere uyumuyor, mızmız kere mızmız
prensesinannesi41 allwrite çok doğru bir söz hamileyken uyu derlerdi ağrım oluyor nası yadayım diyordum uykusuzluğa dayanıklıyım diyordum ama hiç uyuyamicağımda düşünmemiştim 🤣 bilseydim ağrımda olsa zorla yatardım🤣
momikaa prensesinannesi41 Aynı anneden doğan beş çocuğun beşi bir midir sizce ? Her çocuğun yapısı mizacı farklı kendine özgü olur kıyaslarsanız işin içinden çıkamazsınız Rahatlık konusu da bence değişken mesela benim oğlum beş aya kadar çok sakindi her işimi yapardım uykuları güzeldi yormazdı beni 5. Ayı bitirdi hareketlendi sonrası gittikçe zorlaştı şu an 21 aylık en çok yorulduğum zamanlardayım. Ağladığım zamanlar çoktur çocuk kurtlu gibi sürekli ardındayız 🤦🏻♀️Yani anne olunca rahata ermek zor gibi kaç yaşına gelirse gelsin 🥲Kız çocukları nazlı olur yani düzelir elbet zamanla 💖