Kızlar benle beraber doğum yapan üç tane daha arkadaşım var onlara soruyorum onların bebekleri böyle değil benimki durmuyor geceleri yatmaz gündüzleri durmaz kimse bize gelemez biz kimseye gidemeyiz herkese yabancılar çok ağlar Çok yoruldum artık bazen dayanamayıp ağlıyorum acaba ben mi yetersiz kalıyorum ben mi beceremiyorum çok söyleniyorum herkeste diyor mahvoldun çok zor bi bebeğin var inat daha 6 aylık hep bir mızmız nasılsın diye sorana yaşamaya çalışıyorum diyorum biliyorsun işte akşama kadar çocuk bakıyorum Hatta 24 saat diye söyleniyorum sonra üzülüyorum sağlıklı bebeğim var niye bukadar söyleniyorum diye dubleks evim var temizliğine de yetişemiyorum kendime hiç yetişemiyorum Yapıyorum her şeyi ama içime sinerek değil Acaba ben mi beceremiyorum bir şeyleri Ne zaman düzelir diye bekledik çe benim kız her ay daha mızmız oluyor🤣 Ne zaman rahat ettiniz yani bir yaş mı iki yaş mı elbet zorlukları vardır o yaşlarında ama bu kadar uyumayan sürekli mız mızlanan hep ağlayan insanları yabancılama dönemi ne zaman biter