Zeyno1212 Kızlar doğumdan 6 ay sonra ilk defa Aralık ayında regli oldum şuan 2. Reglimi olmam gerekiyordu ama 1 hafta gecikmede yeniden olmama durumu olabilir mi emzirmem devam ediyor. yoksa test almalimiyimm 😭😭