40 im cikti 2 gün sonra oldum o günden beri düzenli oluyor ve bebeğim hep anne sütü aldi doğumdan sonra hormonlar dan kaynakli 2 seneye kadar düzensizlik normal demişti doktorum ama süt almıyorsa olursun süt alıyorsa olmazsın diye bişey demedi sadece her bünye farklıdır o yüzden de değişkenlik olabilir demişti