7 ay 4 günlük olduk ve hic televizyon acmadik. Hata direk TV kaldirdik . Faydasıni erkenden görürüz inşallah . Çünkü yengem hem telefon hem tablet televizyon verdi ve çok gec konuştu . Keyfi olarak. Bide çocuk parka gitmeli , oyuncaklarla oynamali, mal gibi erken karşısında izleten kadınlara Allah akıl fikir versin bebeklerini. Çocuk dedigin koşup oynar