yumamiii 4,5 yaşında oğlum,3,5tan sonra az az açtım ama ben olumsuz etkilendiğini farkettiğim içn tekrardan kestim. haftaiçi zaten okulda haftasonu da zaten ev işi,yemek,oyun derken vakit kalmıyor izlemesine,gerekte görmüyorum. ses olması için radyo açabilirsiniz hem müzik ritmi falan dikkatini çekebilir,eğlenebilir. mümkünse 0 ekran,bol oyun,bol iletişim inanın bugn verdiğiniz emeğin karşılığını ileride alırsınızzz