Ayy aklıma hamileliğim geldi. Bi gece uyandım sol elimi karnıma tuttum karnım dümdüz , eşime bağırdım bebek yok bebeğim nerde diye eşimde kalktı korktu ne oldu. Sağ tarafıma elimi koydum oğlum sağ tarafımda öyle toplanmışki sağ belime doğru resmen saklanmış.. ayy burdaymış demiştim içim rahatlamıştı🤣 çok muzur yaramazım.. şimdi 16 aylık sarıkafam hâla çok yaramaz saklanmayı sever😁 olur öyle yani hamilelikte korkma☺️