Elabebekkk12 25 haftalık hamileyim bebeğim karnımda bir tarafa toplanıyor acaba kasılıyor mu anlayamadım ara sıra yaşıyorum bu durumu sizce nedendir?
KaranimEgem Elabebekkk12 benim de hep öyleydi normal canını sıkma son aylar özellikle acayip şekillere giriyordu
Helincik Elabebekkk12 ben de 26+1 haftalığım. Şaka gibi :) akşam bende de bebek sağa toplandı. Bu 2. Hamileliğim. Doğru kasılma demek bu. Çok olması iyi değil. Magnezyum kullanmamız lazım galiba bir de.
beyzanuroz KaranimEgem bebek toplanıyor diyor farkındaysan kasılması olduğu için bebek toplanıyor yada çok yorulduğu için
cananalt Kasılmanız var. Benim de 25.haftada başlamıştı, idrar yolu enfeksiyonu tetikliyordu. Doğuma kadar da ara ara devam etti. Yorulduysanız dinlenmeye, az su ictiyseniz suyu arttırmaya, enfeksiyon varsa tedavi olmaya gayret edin… geçmiş olsun
beyzanuroz Helincik benimde. Çok oluyordu kasilmalarim doktor magnezyum verdi çok fayda etmedi ama bende günde 1_2 tane soda içiyordum
tospikannesi_ Elabebekkk12 25.hafta itibariyle iyice üzerinizde yük oluyor magnezyum takviyesi alıyorsanız alın bütün herşeyi bebek alıyor haliyle takviye olması gerekir kasılma toplanma uyuşukluk herşeye iyi gelir fazla yormayın kendinizi
beyzanuroz KaranimEgem benim sürekli düzenli bi skldı. Kasilmalarim oluyordu hiçte doğum olmadı magnezyum eksikliğinden oluyor çok fazla ayakta kaldığı için oluyor dinlenmesi lazım ve magnezyum desteği alması lazım
Seydag11 Elabebekkk12 Cok yoruldugumda da cok sık yaşardım. Magnezyum eksikligindede olabiliyor. Doktorunuza danisabilirsiniz