Huma_kus34 Çapa acil cerrahide oldum. Musyeneye diye gittim, doktor ister daflonu kullan ama fayda eder mi garanti edemem dedi. O ilacı ne kadar kullanacağım belirsizdi ve kullanırken bebeğimi emziremeyecektim. Bebeğim daha 10 günlüktü. Ya da hemen ameliyat edelim, 3 gün de ilaç tedavisi, sonra iyileşeceksin dedi. Ben ayakta bile duramıyordum, bebeğimi de düşünerek ameliyatı ertelememeyi seçtim. Spinal anestezi tavsiye etti doktor ama sezaryende yan etki yaptığı için genel anestezi istedim. Aynı gün ameliyat oldum, 30-40 dk sürmüş. 1 gece hastane yatıp taburcu oldum. 3 gün daha daflon kullandım. 1 gün de ilaç etken maddesinin kanımdan kaybolması için bekleyip bebeğimi tekrar emzirmeye başladım.